Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Produktów: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Reklamacje

Okres gwarancji na ewentualne wady materiału i uszkodzenia fabryczne instrumentów piśmienniczych marki Marlen wynosi dwa lata od daty zakupu. W celu zgłoszenia produktu do reklamacji prosimy o kontakt z naszym sklepem.

  1. Po otrzymaniu przesyłki Klient zobowiązany jest ją rozpakować w obecności listonosza lub kuriera i w razie stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych produktu, powstałych w czasie transportu zobowiązany jest sporządzić protokół podpisany przez Klienta oraz listonosza lub kuriera. Po sporządzeniu protokołu Klient powinien niezwłocznie skontaktować się ze Sklepem marlenpensklep.pl.
  2. Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient stwierdzi w nim wady jest uprawniony do skorzystania ze świadczeń gwarancyjnych.
  3. Podstawą zgłoszenia reklamacji jest posiadanie dokumentu zakupu: faktury VAT, paragon.
  4. Wszystkie produkty marki Marlen znajdujące się w ofercie marlenpensklep.pl są fabrycznie nowe oraz objęte gwarancją producenta. Reklamacje będą rozpatrywane w oparciu o przepisy Ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141 poz. 1176 z pózń. zm.). W przypadku, gdy stroną umowy sprzedaży nie jest konsument, odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu rękojmi jest wyłączona.
  5. Reklamacje należy składać w formie elektronicznej na adres e-mail [email protected]
  6. W przypadku uznania reklamacji towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania modelu lub kolekcji), Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w Sklepie towary.
  7. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, Sklep zwraca niezwłocznie po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.
  8. Reklamowany towar powinien być wysłany na adres:
    Inner-Tomar s.c.
    ul.Gen.Jankego 78
    40-612 Katowice
Witryna stworzona na platformie